sobota, 7 grudnia 2013

Prezent od Mikołaja!

Kilka osób narzekało, że musi czekać dwa tygodnie na rozdział, więc przygotowałam dla Was mały bonus (:
Dodałam na bloga zakładkę "Bohaterowie", w której znajduje się miniopowiadanie.
Nie jest ono umiejscowione w żadnym punkcie czasowym, nie splata się z wydarzeniami opisywanymi w rozdziałach. Ma ono na celu jedynie przybliżyć nowym czytelnikom charaktery postaci, a starym bywalcom poprawić humor (: 
Ho, ho, ho! (przepraszam, nie mogłam się powstrzymać! To ten śnieg tak na mnie działa!)

6 komentarzy:

  1. Hehe, fajny prezent! Już się biore za czytanie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny pomysł! Lecę czytać *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł bo jestem tu pierwszy raz :) i muszę powiedzieć, że piękny wygląd bloga, inny niż większość :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Herosi